از نيمکت‌نشيني در استقلال دلسرد نمي‌ شوم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

از نيمکت‌نشيني در استقلال دلسرد نمي‌ شوم

علي حمودي اين روزها سخت تمرين مي‌کند تا بتواند خود را به ترکيب اصلي استقلال تحميل کند. او از تمرينات سخت قلعه‌نويي مي‌گويد و ابراز اميدواري مي‌کند که بتواند فصل خوبي را با آبي‌ها پشت سر بگذارد.

حمودي با اشاره به وضعيت تيمش به سايت قانون گفت:«خوشبختانه تيم ما در شرايط خوبي به سر مي‌برد. انجام تمرينات خوب بدنسازي و اردوي ترکيه و برگزاري چند بازي تدارکاتي شرايطي را فراهم آورده که استقلال در آستانه شروع فصل به آمادگي خوبي برسد. البته اين طبيعي است که هنوز آمادگي‌مان صد در صد نباشد اما به طور حتم تيم ما پس از گذشت چند هفته به شرايط کامل و ايده ال دست پيدا خواهد کرد.»

حمودي درباره قرعه کشي نسبتا ساده و خوبي که در نيم فصل اول نصيب آبي‌ها شده، خاطرنشان کرد:«بعضي ها متاسفانه اتهاماتي را مطرح مي کنند که من اين مساله را به هيچ وجه قبول ندارم. به طور حتم اين مساله کاملا اتفاقي بوده و هيچ دخل و تصرفي در قرعه‌کشي صورت نگرفته است، ضمن اينکه انجام چند بازي متوالي در خانه در برابر هواداران که از ما انتظار زيادي هم دارند آن هم در هفته‌هاي ابتدايي فصل که شايد به نوعي هنوز تيم به شرايط آرماني دست پيدا نکرده است براي ما هم مساله ساده‌اي نيست.»

حمودي در مورد وضعيت خط دفاعي استقلال افزود:«مطمئنا با توجه به نفرات خوب و با تجربه‌اي که در سيستم دفاعي استقلال وجود دارد در طول فصل مشکلي نخواهيم داشت. ما علاوه بر حفظ همه پتاسيل مان در خط دفاع چند يار خوب را که اتفاقا در سالهاي قبل تجربه پوشيدن پيراهن استقلال را دارند را به خدمت گرفته‌ايم، مساله‌اي که بي شک امتياز مثبتي براي ما به حساب مي‌آيد.»

حمودي همچنين درباره احتمال نيمکت نشيني‌اش در استقلال هم اينگونه واکنش نشان داد:«نيمکت‌نشيني دلسردم نمي‌کند. هيچ وقت از رقابت ترسي نداشته‌ام، امسال هم تلاشم را مي‌کنم تا بتوانم اعتماد کادر فني را به خودم جلب کنم. به طور حتم کادر فني استقلال با توجه به تلاش و انگيزه به بهترين‌ها و آماده‌ترين‌ها فرصت خواهد داد.»

او در مورد آينده استقلال در ليگ دوازدهم نيز گفت:« براي استقلال فصل ويژه‌اي در پيش است و انتظارات از ما بيش از گذشته است. همين مساله مسئوليت ما را در اين فصل دو چندان مي‌کند. به همين دليل همه ما هم قسم شده‌ايم تا نتايج خوبي را رقم بزنيم و ضمن کسب عنوان قهرملني در ليگ ايران در جام قهرمانان آسيا نيز جام قهرماني را بالاي سر ببريم. در مورد خودم هم اميدوارم با درخشش در استقلال و انجام بازي‌هاي خوب در در باشگاهم بتوانم نظر کادر فني تيم ملي را هم به دست آورم و اين شانس را پيدا کنم که در جام جهاني براي تيم ملي بازي کنم. همه هدفم اين است که از استقلال به تيم ملي برسم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:حمودي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    از نيمکت‌نشيني در استقلال دلسرد نمي‌ شوم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)